Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Schweiz!

Av ♥Susanne♥ - 20 mars 2009 05:47

8760f738.jpg picture by suzanders



Uppe med tuppen, eller i alla fall med döttrarna. Hemmadottern ska till jobbet och Uppsaladottern ska åka med min lilla älskling till Schweiz för parning.

Planet lyfter 9:50 och flygningen tar ca 2½ timme. Africa åker med Sofie inne i planet då hon är så liten och kan det.

Dom kommer sen hem på söndag och då möter mina föräldrar upp henne på Arlanda tar med hennes 2 hundar härifrån skjutsar henne till Uppsala och tar med sig Africa hem till mig igen .

Sen är det bara att hålla tummarna att det blir valpar om ca 10 veckor.


Picnikcollage-6.jpg picture by suzanders


Nu har dom åkt *snyft* (tog ett tag att skriva det här inlägget, började för 1 timme sen) nu doftar det kaffe så det blir lite frukost och läsning av uppdaterade bloggar + nyheter.

Ha det!


Tjing/Fnuttisen nervös!



newrule.gif picture by suzanders


cooltext416666941.jpg picture by suzanders

 
 
Mita

Mita

20 mars 2009 06:50

Då håller vi tummarna för att det går vägen.

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

synne

20 mars 2009 11:14

Ojojoj det var långt att åka för att få sig ett skjut!!"ler"

 
Johanna

Johanna

22 mars 2009 21:15

Tjena tjena! Tack för påhälsningen!! Vilken spännande "syn" på Arlanda! Hoppas det sker snart..jag vill inget hellre!!
Din blogg är jättefin!!! Hur fixade du blommorna? *skäms för att jag är grön* Kram!

http://www.mittilivetmedlillalivet.blogg.se

 
synne

synne

27 mars 2009 06:57

God morgon. Jag har öppnat upp en ny bloggsida för att barnen inte gillar allt jag skriver om.Så det blir lugnast så.Kram Synne

http://olmikhus.bloggagratis.se

 
Angela

Angela

30 mars 2009 19:24

Hej=)
Ja, allt slit har verkligen lönat sig nu=) Äntligen kan vi laga mat MED fläkt;)

Måste vara underbart att få ha varit mamma så många år, tänk att de är 24=) Jag längtar nästan redan nu till Stella blir äldre o äldre, bara för att få "vara med" på resan liksom....
Kram kram!!!

http://minstjerna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards