Alla inlägg den 2 mars 2009

Av ♥Susanne♥ - 2 mars 2009 19:50

farvetblomst009.gif picture by suzanders 


I vartenda avsnitt av TVserien Seinfeld kan man se något med Stålmannen på.


farvetblomst009.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 2 mars 2009 19:23

Har äntligen satt min onda kropp i soffan. Här snöar det igen *suck* och det är inte speciellt bra för min kropp.


Efter morgonpromenaderna som blev lite tidigare idag då jag hade tvättstugan kl10(sååå jäkla svårt och få tider) så man tar vad man får.

Hade endast 1 maskin då det endast var grovmaskinen som var ledig, så det blev ett jäkla springande fram och tillbaka.


DSC00286-717681.jpg picture by suzanders


Efter tvättstugan var det dags för promenader igen (ingen vila inge ro.....)

Tog med mig lilla Leo, valpen från vår sista kull som bor hos Egyptenpartnerserna.

 Blev bjuden på gott kaffe och bulle *gott* en så kallad.....................


gofika.jpg picture by suzanders


Strax efter 4 åkte jag därifrån för att möta dottern som slutat jobba i centrum. Vi handlade bara ett par saker.


När vi kom hem satte jag igång med middagen som sonen bestämt, det blev Kokt falukorv med pepparrotssås och potatis.


ik4901falu.jpg picture by suzanders


Det blir nog en tidig kväll för mig då jag är helt slut ska hoppa i badet och sen krypa ner i sängen och läsa lite.


Ha en forsatt trevlig måndagkväll!


Tjing/Fnuttisen som vill ha vääääärme nuuuuuuu!



Av ♥Susanne♥ - 2 mars 2009 10:20

 days252520sparkle252520monday.gif picture by suzanders

Har "häcken full" just nu så jag kommer in lite senare när jag bockat av några saker på att göra listan.


Tjing/Fnuttisen som ber om att få återkomma!

Ovido - Quiz & Flashcards