Alla inlägg under mars 2009

Av ♥Susanne♥ - 2 mars 2009 10:20

 days252520sparkle252520monday.gif picture by suzanders

Har "häcken full" just nu så jag kommer in lite senare när jag bockat av några saker på att göra listan.


Tjing/Fnuttisen som ber om att få återkomma!

Av ♥Susanne♥ - 1 mars 2009 22:20

På eftermiddagen klädde vi på oss tog alla 4 hundarna och mötte "uppsaladottern" vid tåget när hon kom från jobbet, hon tog sina 2 hundar och tog nästa vändande tåg tillbaka (går fortare så).

Sen tog andra dottern och jag en långpromenad runt ett stort fält vi har här, det var soligt men kallt nöp riktigt i kinderna.

Det enda som var tråkigt var att nästan hela promenadens underlag bestod av is.


01032009722-1.jpg picture by suzanders



När vi nästan var hemma bestämde vi oss för att köpa sallad i våran lokala pizzeria, så vi kastade in hundar och oss själva i bilen.


01032009723.jpg picture by suzanders



Det var skönt att komma hem då jag var både frusen och hungrig, och gott var det som vanligt.


01032009724.jpg picture by suzanders

01032009725.jpg picture by suzanders


Resten av kvällen är som sagt en irriterande historia men nu verkar internetet fungera (hoppas jag) *knack,knack*


Nu ropar sängen och jag lyder. GOD NATT!


Tjing/Fnuttisen lite lugnare!














Av ♥Susanne♥ - 1 mars 2009 21:56

Har försökt att skriva inlägg hela kvällen men vårat internet har segat sig så datorn har varit på väg in i väggen ett par gånger (fast det inte är dens fel)

Ska försöka uppdatera lite från eftermiddagen strax, om det inte börjar sega sig igen. Det fungerar just nu, peppar,peppar!

Om det inte kommer något mer inlägg vet ni varför, antingen har jag fått brejket eller så har internetmodemet åkt ut genom fönstret *fniss*


Tjing/Fnuttisen frustrerad!

Av ♥Susanne♥ - 1 mars 2009 11:14

sundayBurgHeart.gif picture by suzanders





Det är underbart väder ute solen skiner och fåglarna kvittrar. Hörde faktiskt en Hackspett när jag var ute med hundarna. Stod och tittade ett tag och såg den också, en sån som är jätteröd på huvudet.



VÅRKÄNSLOR!!!!



Nu går vi in i en ny månad (var tar dagarna vägen?) och ännu ett steg närmre sommaren. *längtar*



Ska ta en längre promenad sen i det fina vädret men sen blir det lugnt då kroppen protesterar lite fotfarande.



Vad ska ni göra idag?



Tjing/Fnuttisen med vårkänslor!




BeautifulSunday.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards