Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Då försöker vi igen!

Av ♥Susanne♥ - 17 mars 2009 17:37

hello_4.gif picture by suzanders



Har lugnat ner mig nu så då försöker jag komma ihåg vad jag skrev på ett ungefär förra gången (när Explorer dog)


Loppisen i söndags gick riktigt bra med tanke på att det var våra bord + 50-100 andra bord också.


3137:- blev det till slut och det får man ju vara nöjd med, fick lite grejer över och det ska vi lägga ut på Tradera.


Jag har en gammal Laptop som fungerar det är bara något glapp i skärmen så den ska jag sätta ut på Blocket. Hoppas att jag får minst 500:- för den då den har en ny hårddisk i sig. Pengarna går då in på Mias konto.


15032009745.jpg picture by suzanders



Jag och min kropp är inte bästa vänner just nu men det är inte så konstigt med tanke på den sista veckan. Ont efter loppisen (men med ett leende på läpparna ändå), väderväxlingar, + att jag satt med min pappa på akuten natten till torsdagen i över 6 timmar, kom i säng kvart i 4.

Han mår bättre nu men ska till läkaren på torsdag så får vi se vad proverna visar då. (håller tummarna)


Jag vill att det ska bli vår nuuuuuuuuuu, sol och värme så kanske kroppen får må bättre. Nä här är det gråväder och har regnat, solen har väl gjort vissa försök men det är fortfarande kyligt.


Nu ska vi äta middag som i dag blir spagetti o köttfärssås. Dottern och jag ska titta på andra avsnittet av "Americas Next Top Model" som går i USA just nu det är säsong 12.




En vädjan till er som  tittar in hos mig skriv gärna en liten notis om Thors försvinnande på era bloggar/hemsidor och länka till Thors egen sida!


www.thorwang.com


eller Camillas sida där info finns (Mias vän)

http://caluas.blogspot.com/


Ett av mina inlägg om Thor:

Baby Thor still missing!


Ju fler vi är som skriver om det och länkar vidare ju fler blir det som uppmärksammar eländet och kanske hjälper till.

För Thor måste få komma hem nu!


n761767118_2159454_7945.jpg picture by suzanders

Thor\




Tjingeling/Fnuttisen rätt så hungrig faktiskt!



even.jpg picture by suzanders


 
 
Kin@

Kin@

19 mars 2009 08:16

Som amen i kyrkan då´rå:O) - här var det hett om öronen minsann - eländigt då tekniken spökar med en...
Ha en bra dag!

kramiz

http://kinalevin.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards