Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Baby Thor still missing!

Av ♥Susanne♥ - 10 mars 2009 08:12

 2273.jpg picture by suzanders



Var är våren?????

När jag vaknade imorse och tittade ut så snöade det igen, den förra omgången hade ju nästan töat bort.*suck*



Hinner inte blogga så mycket just nu då det mesta av min överblivna tid går till att maila överallt för att hjälpa "Baby Thor" att komma hem.

Som jag skrivit förrut så har Thor blivit kidnappad av sin pappa och dom har nu försvunnit utan spår.

Polisen i USA gör inte speciellt mycket och Thors mamma Mia måste anlita en privatdetektiv för att få hjälp att hitta Thor.

Det kostar ju en massa pengar och Mia har inte mycket att ta utav, så vi är flera med mig som mass mailar kändisar, TV, tidningar mm för att kanske få någon hjälp.

Geniknölarna gnuggas ordentligt för att komma på nya ideer hela tiden.


Så känner DU för att ge ett litet bidrag (många bäckar små........) så finns all info om allt på Camillas sida.

http://caluas.blogspot.com/







Here is Thor, the kidnapped child.
Thor Danielsson Wang, abducted


You can read more about it on the Los Angeles police´s homepage.


Thor Danielsson Wang



And Crime searchers on line.


Crime Searchers



Or at the webpage Find Baby Thor . There you find everything you need to know.

So if you have seen or know anything about Andrew Yen-Chen Wang and Thor... please contact the nearest policeoffice or: LAPD 911, 1 800 LOST

Thor´s mother Mia/Maria Danielsson Wang is heart broken that her still breastfeeding son has been kidnapped by Andrew.

Thor Danielsson Wang, abducted 1
I wouldn´t be surprised if Andrew will say this is a lie... but I promise... it isn´t. Check it up if you hesitate.... and then contact the police.



/Fnuttisen som gör vad hon kan!

 
 
synne

synne

10 mars 2009 09:25

Hoppas det löser sig med den lille.Gott att du orkar hjälpa till så mycket. Ha en bra dag.Kram s

http://synne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards