Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Grrrrrrr!

Av ♥Susanne♥ - 25 februari 2009 19:13

Skulle som sagt sova lite middag, precis när jag lade ner huvudet på kudden började det att "bånga" ute i trappen. Jo men självklart skulle det städas där då *suck*

Så det var bara att stiga upp och se lycklig ut *not*


Sonen ville övningsköra lite så vi bestämde att vi skulle åka till Willy´s och handla lite. Skulle vi inte ha gjort kan jag säga dom har renoverat om där ett tag och jag trodde i min enfald att det skulle vara klart nu. Men där hade jag JÄTTEFEL...................

Fick panik så fort jag kom in och såg hur jyttrigt det var, slet åt mig det som jag verkligen behövde och ställde mig i kassan. Fel kassa förstås, jag ställer mig alltid i den långsamaste.


Satte igång med att göra mat när vi kom hem enkelt och lätt då det blev stuvade makaroner med både köttbullar och lite falukorv då jag hade en snutt kvar i kylen.


Tänker inte göra så mycket mer nu ikväll det blir lite TV varvat med datorn och sist men inte minst "kvällskissen".


Tjingeling/Fnuttisen mätt och belåten!


 
 
♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

26 februari 2009 14:02

Hoppas att du har fått tagit det lugnt idag istället och att din förkylning är helt borta :)

http://bambi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards