Alla inlägg den 18 februari 2009

Av ♥Susanne♥ - 18 februari 2009 08:53

 

Är fortfarande brakförkyld men febern har lämnat mig i allla fall. Har legat lågt på bloggfronten då jag inte har så mycket att skriva om förutom snor, hosta, suck, pust, stön.

Det är inte så roligt att läsa om det så därför har jag låtit bli.

Jag ser lite ljus i tunneln så det går åt rätt håll, inatt har jag "bara" vaknat 2-3 gånger av hostattacker.


Väntar bara på att det ska börja "rycka" i bloggtarmen så att jag kan sätta i gång och blogga igen.


Ute är det SVINKALLT vill ha sol och värme NUUUUUUUUU!!!!!!

Försöker drömma mig tillbaka till Egypten när det känns som kallast, det fungerar lite än så länge. *saknar*


Igår så överraskade särbon mig och jag fick en NY (gammal) bil. Våran volvo ser ju ut som ett liiiitet dragspel bak efter pååkningen för ett par veckor sen.

Det är en Renault 19 jättefin (ska ta bilder sen så får ni se, ska ta på gamla volvon också)


Nä nu ska jag dricka upp mitt té och hosta upp mig lite *host*


Tjingeling/Fnuttisen som är trött på hosta och kyla!

Ovido - Quiz & Flashcards