Alla inlägg den 27 februari 2009

Av ♥Susanne♥ - 27 februari 2009 23:10

normal_maane_filtered.jpg picture by suzanders


Tjingeling/Fnuttisen vääääldigt trött!

Av ♥Susanne♥ - 27 februari 2009 21:55

Det är inte ofta jag har alla mina barn hemma samtidigt, men nu har jag!!!


Picnikcollage-1.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen en stolt mamma!


Av ♥Susanne♥ - 27 februari 2009 13:30

Snapshotofme3.jpg picture by suzanders

(taget med Webcamen därav kvaliteten)


Tjing/Fnuttisen på väg ut!

Av ♥Susanne♥ - 27 februari 2009 12:09

Jag har en garnkorg i v-rummet som Africa tydligen har hittat..............


27022009711.jpg picture by suzanders


Undrar vad hon tänkte sticka!


26022009709.jpg picture by suzanders


Vad är det med min hund och KORGAR???????


27022009712.jpg picture by suzanders


30juli011.jpg picture by suzanders


Eller det här! (knäpp eller?)


vovvebadhighlife007.jpg picture by suzanders


 

Hon är bra söt i alla fall!


Tjingeling/Fnuttisen med en knäpp hund!

Av ♥Susanne♥ - 27 februari 2009 11:35

 2sno.jpg picture by suzanders

I helgen som var kom det ju massor med snö som fick ligga kvar ett par dagar. Det tyckte jag va bra med tanke på att vi har sportlov i Stockholm nu. Häromdagen blev det helt plötsligt plusgrader och snön smälte i stort sett bort och bildade stora blask/vatten pölar. Igår blaskade,regnade det i omgångar och på kvällen blev det helt plötsligt 0 gradigt. Så kvällspromenaden var obehaglig då det låg som en isig hinna överallt.

Idag är det frysgrader, snöblask som frusit till, snorhal och knögglig is med andra ord.

För en timme sen började det snöa igen och nu helt plötsligt skiner solen, blir tokig på det här speciellt min kropp är inte så road av sånt här väder. Alla dessa väderväxlingar känns av men det är bara att bita ihop det finns dom som har det värre.


Tjing/Fnuttisen småsur!

Av ♥Susanne♥ - 27 februari 2009 08:43

days252520sparkle252520friday.gif picture by suzanders


Ja då är nästan den här veckan slut också, var tar dagarna vägen dom bara svichar förbi tycker jag.


Är jättetrött idag men jag tror att det är magen som spökar lite så det blir till att börja med lite medicin igen.


Det är snart dax för dom vanliga hundpromenaderna och efter det ska jag ha en "date" med dammsugaren.


Dottern från Uppsala kommer hit ikväll för hon ska jobba i helgen.


Nä nu står Africa här och pockar på min uppmärksamhet hon är nog kissnödig, och matte lyder så nu går jag.


Tjing/Fnuttisen med en nödig hund!


beautifulweekend.gif picture by suzanders


Ovido - Quiz & Flashcards