Alla inlägg den 10 februari 2009

Av ♥Susanne♥ - 10 februari 2009 20:27

Sitter just nu och läser lite bloggar och nyheter och mår fortfarande sk*t.

Har gjort så lite som möjligt idag har blivit kortpromenader med voffsingarna men dom dör nog inte för det (kompenseras när jag blir bättre)

Sonen gjorde middag till honom och dottern, han stekte pannkaka som han är riktigt duktig på.

Själv är jag inte sugen på något så det blev en enkel smörgås.

Brevid mig på bordet står en kopp Hibiscuste från Egypten som är ett syrligt te.

Gott för onda halsar!


10022009703.jpg picture by suzanders


Ska plocka iordning det sista för idag sen kryper jag upp i soffan för att titta på dubbelavsnitt av Navy CIS (favvo) om jag orkar. Kan ju inte spela in då videon tackat för sig.

Sen blir det gosesängen.


Tjing/Fnuttisen som börjar tröttna!


Ovido - Quiz & Flashcards