Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Ännu en vecka avklarad!

Av ♥Susanne♥ - 14 mars 2008 13:07

Och vägdags igen då, klev upp på vågen som vanligt och den här veckan visade vågen...............................


 


-0,3kg går ff nedåt alltid något. Jag känner att "Tant Röd" är på väg så vi får se nästa vecka.
Så dagen resultat är dessa:
Vikt:84,7 (85,0)
BMI:31,9 (32,0)
Midja: 91 (92)
Inom parentes förra veckans värden

Nu har jag tagit mig i kragen och ska börja gymma. I en grannort har det öppnats ett nytt gym inte helt färdigt än, spaavdelningen och gruppträning + spinning har premiär om ca 3 veckor. Dom hade ett öppningserbjudande som jag kände att jag inte kan motstå. Skriver på ett medlemskontrakt på 1 år som börjar att betalas 1:a september fram till dess får man gymma, träna olika typer av gruppträning, sola, spinning och använda vattenmassagen (hydrajet) helt gratis. Efter det ingår allt detta också i medlemspriset som för mig blir väldigt billigt (sjukpensionär) 199:-/ månaden för allt detta. Så nu finns det inga ursäkter längre. Träffade en Träningscoach i går som gick igenom ett träningsprogram anpassat efter min värk i kroppen så nu vet jag vad som gäller, träningscoachen får du också använda hur mycket du vill i medlemspriset. Min dotter Line o min son Tim ska också träna där(det var Tim som började först och på det sättet fick jag reda på denna kampanj) hur kul som helst.
(har lånat bilden från gymmets hemsida)

Förra helgen träffade jag Sofie och hundarna igen och China utvecklas mer och mer för varje dag som går nu är hon liksom en "liten" hund man kan leka lite med henne osv. Africa var jätteglad att få umgås med matte i 2 heeeela dagar, nu är det bara ett par veckor kvar så är hon hemma igen. Den här helgen hinner vi nog inte träffas och pga det så blir det inga "tjockisbilder" den här veckan utan dom blir tagna nästa vecka istället(den som väntar på något gott.......) Det känns som om livet är på väg åt rätt håll!!!!!!!!

Här kommer lite nya bilder på China!

Over and Out/Fnuttisen sportfåne!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards