Alla inlägg den 25 mars 2008

Av ♥Susanne♥ - 25 mars 2008 21:07

 

Kommer ni ihåg den här bilden?????????

 

**********TRUMVIRVEL*************

Taaaadaaaaaaaa!!!!!!!

 

Sitter inte såååå snyggt än men dom går att knäppa igen. Tog nya "tjockisbilder" i lördags som ni sen kan se längre ner, och hade en myskväll med mina döttrar.
På söndagsmorgonen gick vi upp tidigt och åkte till Älvsjömässan för "Lilla Stockholm" som är en hundutställning. Vi ställde inte några hundat själv så för första gången var vi helt utan hundar. Rätt så skönt faktiskt att slippa hålla reda på alla saker + hundar. Vi hade en jättemysig dag.
TACK mina älskade döttrar för en UNDERBAR dag!!!!!!
Sen kom måndagen och då firade vi Sofie och Line som fyllde 23år, var tar tiden vägen????????? Här kommer det lite bilder både på mig och förstås nya bilder på China.
Sista bilden på mig blev en liten skugga framtill, så ni får ta bort några centimeter där..................viktigt =)
Klicka på bilden om du vill ha den större, Länkas till min "Photobucket"


Over and out/Fnuttisen som ska hoppa i badet!

Ovido - Quiz & Flashcards