Direktlänk till inlägg 21 mars 2008

GLAD PÅSK..............................................
..............

Av ♥Susanne♥ - 21 mars 2008 15:28

alla mina vänner + alla jag inte känner


Idag är det ju fredag och vägdag!!!!!!!

Den här veckan har jag börjat att Gymma och hunnit med 3 träningar innan vägning. Det är riktigt roligt och fungerar bra tycker jag, och jag vet att muskler väger mer än fett så jag hade inga stora förhoppningar när jag ställde mig på vågen imorse (+ att tant röd är på besök) och den visade.......

 
-0,2 så jag är glad ändå.
Så dagen resultat är dessa:
Vikt:84,5 (84,7)
BMI:31,8 (31,9)
Midja: 91 (91)
Inom parentes förra veckans värden

Nya "tjockisbilder kommer senare i helgen då min dotter ska ta nya bilder på mig, och jag har en överraskning!!!!!! Giiiisssssa vaaaaad?........Nyfiken? Ja, det blir till att vänta några dagar *hihi*
 
Att börja på Gym är nog det bästa jag gjort på länge känner mig sååååå stolt över mig själv + att det faktiskt är roligt. Jag går alltid på gåbandet först 15-20 minuter sen gymmar jag och sen 15-20 min på bandet igen efteråt. Som belöning blir det sen horisontalläge i solariet sååååååååå skönt.
 


Hellre brun och fet än blek och fet *fniss*

På måndag fyller mina döttrar 23 år fattar inte hur det har gått till när jag bara är 28 år *kliar huvvet*
Som vanligt kommer det lite nya bilder på China som börjar bli en kavat liten tjej.
Här va hon ute för först gången tidigare i veckan när solen sken.

Over and out/ Fnuttisen som känner sig riktigt hurtig!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards